Tuesday, January 18, 2011

::iN mEmor!Es>>14.01.2011::

sangat2 kasihan....tanggal tarikh 14.01.2011...hari yang bersejarah mungkin tidak seberapa mberi kesan to me, but im sure efek yang banyak untuk my lalink..dy eksiden..jatuh motor..tangan kiri patah..tulang terkeluar..on the spot dy dibawa ke Hospital Serdang..doktor terpaksa tarik tulang dy nak bagi masuk balik..kesian my chinta...kena tahan dlm wad 2 hari 3 malam..2 hari jaga dy kat wad 7F, katil no. 1, Hospital Serdang..macam nak nangis tengok keadaan dy..(memang dah nangis pun..^_^)


1st day (15.01.2011)
pagi2 lagi abang dy dtg ambik kat putrajaya g tngok dy kat wad..on 1st day @ wad, sedih tengok..terbaring atas katil..pergerakan terhad..baju tme xciden masih lg d pkai..tangan kiri dy hitam membengkak..darah sana sini..pipi sebelah kanan tkoyak..nak makan, minum, kena ada yang tlong suap...gatal kat mana2 kena ada yang tolong garu..nak p toilet pun kena ada yang papah..pernah sekali kitorang hampir terjatuh..tiba2 dy pening..nasib bek ada tongkat tolong tahan kitorang....kadang2 kalau tidur mengigau..
 Sampai malam pulak, abis la waktu melawat..mintak la kbenaran kat nurse kat ctu nak jaga dy..tak bagi pulak...abang dy plak gaduh ngan guard kat lobi sbab tak bagi dy naik wad..haii..macam2 hal..

2nd day (16.01.2011)
still kat wad..dktor kena tunggu bengkak dy susut...mngkin kena operate...tengok la bln 2 t mcm mna...malam tu, dy kena tukar g wad yang laen plak..pindah kat katil no. 11...
tapi that was the last night dy kat wad..on the next day,(16.01.2011) dy keluar wad dah..


Hope dy get well soon..kesian tengok keadaan dy..

No comments: