huhu...new spirit knon ari nih..yeaaahhh...!! thanx a lot for those yg owez d cc..mie cuzzy la of course.. kzn izue...thanx for th support...hehe..
1 malam nda tidur dang..da macam mata panda pun nda nampak sudah..hehe
hurmm.....let the past be the past...yang paling penting adalah sekarang dan akan datang..hati terluka akan terus terluka...segala salah memang sudah dimaafkan...untuk melupakan...masa yang panjang teramat sangat2 diperlukan...tapi rasa sayang yang sudah lama wujud tu sikit pun tidak akan pernah berkurang..that for sure....apa pun yang terjadi jadikan pengajaran, ambik buat tauladan, penunjuk arah di masa akan datang....
Apa yang terjadi buat aku jadi seorang pemikir dan pemikir...pemerhati dan pemerhati...
dan berhati-hati dalam setiap apa yang aku lakukan, katakan, ucapkan...
Eustress kot tu..hoho
Well, live your life zila...!! cherio..!! ^_^

5 comments:
kzn~they said;If ure brave to say gudbye,Life will reward u with a new Hello^^..gudbye bye for the bads,say hi to new chapter!Chayo²!
kzn~tq....<3
ure most welcome~aku pun skrg mudah goyah dgn perasaan aku..cepat ja feel negatif dtg..sensitif ndak tantu²~haha!aduii..just live our life kan,beautiful day pasti ada^^
aduiii....jan ba gtu kzn...i kno it's hard for o r8 now..but take it easy kay...snsitif tu mimang konpom sap..tapi dun let the (-)ve sign datang..hehechayok..!
go zilah! go zila! ahha
Post a Comment