Fuh..! berjaya jugak aku siapkan entry kali ni.. Oh hye..! aku sudah semakin liat maw update blog skunk ni.. too bad kan? T_T .. Kesibukan melampau di dunia realiti membuatkan aku terlepas pandang dunia maya ku..(wah..ayat..hehe)
Hurm..terlalu banyak kejadian terjadi..semuanya dalam sekelip mata..Kadangkala puas aku berfikir, dari mana punca nya, bagaimana boleh terjadi, apa yang perlu aku buat, apa kesudahannya nanti.. Macam2 timbul dalam perasaan..Dan yang akan selalu menjadi mangsa tentu sekali sang hati.. Kesian sang hati..setiap kali terpaksa diri sendiri yang kena pujuk hati sendiri..Kesian kan??
Dan yang jelas, hati memang benar-benar terluka.. Cukup terluka.. Cukup lama aku mengambil masa tuk merawat hati dan perasaan sendiri.. Sehingga kini sisa - sisa kelukaan masih terasa, masih pedas, hangat membara..Tapi aku yakin, setiap apa yang terjadi punya hikmah yang tersendiri..Aku percaya ada yang ingin Tuhan tunjukkan kepada aku dengan apa yangtelah terjadi.. Meskipun terluka, aku masih boleh memaafkan insan-insan yang mengkhianati perasaan aku.. Aku tidak membiarkan rasa benci tumbuh mencanang, tapi sebaliknya aku tingkatkan kesabaran dan keyakinan aku untuk menghadapinya..
../(,")\♥ ♥(".)
.../♥\. = ./█\.
.._| |_ .._| |_ semoga aku akan terus tabah menghadapi.ermm. tapi skunk dalam dilema yang lain lagi la plak.T_T
.../♥\. = ./█\.
.._| |_ .._| |_ semoga aku akan terus tabah menghadapi.ermm. tapi skunk dalam dilema yang lain lagi la plak.T_T
No comments:
Post a Comment