Selamat petang allz..! ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡ ada cerita lagi ni..^_^ (rajin bebenor la plak minah ni hari ni).. yang ni pun nampak menarik jugak untuk di join.. dapat taw ni dari blog Cik Lynn Azlina.. Giveaway ni pulak kepunyaan hakiki Miss Blair okeii..She's so pretty..licin jer muke dy..suka sangat tengok..(i bukan les okeii..^_^) Just click on the link bawah banner tu kalau nak tengok..
Kalau ada yang berminat nak join, tengok² la dulu syarat² penyertaan dekat site Blair tu yew..I just love those gifts..seriously..
Notice from Miss Blair, "This Giveaway Will End On July 30th at 11:59 am" ... Jadi prepare² kan lah diri anda yerr wahai kawan² blog sekalian..
P/S : kalau nak join, jangan lupa pulak isi ENTRY FORM dy tu taw.. Wish of luck ..!! ^_^

No comments:
Post a Comment