Friday, October 21, 2011

Peraduan Cipta Gambar Motivasi

Assalamualaikum..Helluw..

Hari ni aku join 1 peraduan dari sorang yang agak aku kenal sangat.heee..(macam suspen bunyiknyer..) dy pun blogger jugak.. Blog dy bley tengok kat BLOG NI .. Pages dy pulak sila la klik dekat LINK INI..


Tu gambar contoh dari penganjur..Syarat² nak join peraduan ni cukup senang.. Mari kita usha sama² : -
(dicopy paste terus dari pages penganjur, sorry.. ^_^ )

-Penyertaan adalah terbuka kepada semua lapisan masyarakat
-Gambar adalah bebas, tetapi harus disesuaikan dengan tips/kata motivasi
-Gambar haruslah dalam format JPEG sahaja dan saiz adalah dalam tidak melebih 4mb
-Setiap peserta hanya boleh menyertakan SATU gambar motivasi sahaja.
-Gambar tersebut WAJIB diselitkan dengan petikan kata-kata motivasi.
-Gambar tersebut haruslah mengandungi laman web & pages penganjur.
-Gambar yang mempunyai 'level' atau hasil kerja orang lain akan ditolak serta merta.
-Pemenang akan ditentukan melalui jumlah 'like' terbanyak.
-Keputusan adalah MUKTAMAD dan tidak boleh dipertikaikan.
-Pemenang akan diumumkan di :

Gambar yang telah anda² hasilkan boleh lah dihantar beserta dengan nama penuh, alamat & no.telefon ke emel penganjur

SEBELUM ATAU PADA 31 OKTOBER 2011

ke 

azizullemin86@gmail.com

Hadiah Menanti Anda

Tempat Pertama : RM150
Tempat Kedua : RM 100
Tempat Ketiga : RM50

Aku dah join and gambar yang aku pertaruhkan dah selamat sampai di tangan penganjur.. hee.. jum tengok sat.


Camni la contoh gambar yang penganjur cakap tu.. Cerita sket la kan pasal gambar ni.. Masa ni aku tengah duduk² tunggu housemate aku yang sorang lagi habis shopping d pasar malam Putrajaya tu.. Dengan tidak semena²nya tersilau la pandangan mataku dengan pancaran matahari tu.. Jadi dengan berbekalkan kamera henfon Satio aku, maka aku abadikan lah gambar matahari tersebut..

Marilah kita join & sama² memeriahkan peraduan ini..

P/S : Penat jugak edit² gambar ni rupanya.. Abis perah keringat.. T_T.. Tapi aku memang suka ikut peraduan² ni.. ^_^

Psst..! : Mood sekarang : tengah design kad for my big day.. Lagi fewnink taw.. Tapi Mr.Fiance cakap design aku buat tu lawa and he liked it.. yeay..! 

No comments: