
Sepetang yang quite mengantuk..! T_T Mood bercuti dah mai.. huhu..
Diam x diam, lagi 3 hari Ramadhan akan meninggalkan kita.. Then Syawal pulak memunculkan diri.. Rasa sekejap jerk..
Gelagat orang kat ofis baru aku ni hebat jugak.. Sekitar jam 4 jerk, semua mood nak balek rumah dah.. Memang tak pandang kerja dah.. Lagi 5 minit nak punch, dah ada tercongok depan punch kad dah..aku kena membiasakn diri la jugak dengan semua ni..haha
Kawan², oficcemates, jiran tetangga semua pakat nak balik kampung dah.. Topik yang sentiasa hot dari minggu lepaih lagik.. Aku tumpang gumbira la jugak untuk mereka..
Tapi tahun ni aku lak yang tak balik beraya kat kampung.. Tahun ni for the first time in my life aku beraya tanpa family di sisi a.k.a beraya di perantauan.. sedey yob kalau dikenang².. tapi dah takdir nyer jadik cenggitu kan..
Tahun nih Efun akan beraya ngan Mama Efun, Papa Efun, Umi Efun and Mama Long Efun..
Jadi...di kesempatan ini, Irfan dan Mama and Papa Efun nak wish......
l
l
l
l
l
l
l
╧

No comments:
Post a Comment