SPA..lepas ni aku bukan lagy warga tempat tu..selama 3 tahun 4 bulan aku menuntut,menyumbang bakti di suruhanjaya tu,akhirnya aku pergi tinggalkannya..quite sad(sbenarnya sedih yg teramat sangat..im crying ok)T_T
Memang sayang sangat2 nak tinggalkan..banyak suka n duka selama aku di situ..kawan pun ramai..but maybe itu yang terbaik untuk aku..after what've happened to my life,i think it's better for me to not staying longer at that place anymore..and i dont think i deserve to work at that place..
No comments:
Post a Comment