
Jam dah betenggek tunjuk waktu..1420..masuk waktu kerja da..tapi ati masih belum benafsu sentuh kerja..haiyyaa..minggu last da zila oiii... siapkan apa yang tertunggak tu..nanty bos marah lagik..padan muka nanti.. T_T
Kesayangan hati mama..juga papa.. Recently selalu tak sihat.. kalau tak demam, mesty selesema..
Susah hati betul..
Dah la mak nya pulak tengah struggle dengan bermacam pesen masalah problem..huhu..memang penuh dugaan cabaran betul..
Tapi bersyukur sangat²..Dalam keadaan yang macam ni, ada dak muncet (a.k.a. hincik swamie) yang sentiasa setia di sisi, family ai dan swamie, ada kawan² (mira, kak v, kak nana, dll), yang selalu support tulang belakang aku all of this while.. Berterima kasih sangat²..
No comments:
Post a Comment