Lamanya mama tinggalkan blog ni..
banyak da kisah2 yang tertinggal..kisah mama bersalin awal,berkampung di hospital,kisah baby mencecah 1-5 bulan (nanti mama kisahkan one by one)..
hari ni kisah anak2 mama berchickenpox. that was one of the most challenging and horrible experience sepanjang mama bergelar IBU.
sangat sedih bila name so badan anak2 mama penuh dengan bintik2 merah berair. lagi2 my eldest son. every single day I can hear and feel his pain. sekali pulak dengan demam panas yg teramat sangat.
the next 2 week, turn baby irsyad pulak yang kena chickenpox.
what a 5 months old baby can do is just crying. bila gatal garu.
on one fine day,dengan segala kudrat yang ada,mama keluar mencari daun semambu together with kakak2 ofis yg for me tersangat2 baik.
No comments:
Post a Comment