Hari ni hari ketiga anak mama stay taska..So far Efun okey jak duduk situ..Teacher² dy jaga pun okei, makan, minum, susu, tempat tido semua okey..
(puji lebey² plak kan? ya laa..da tiada pilihan lain mama nak hantar Efun, so kena puji sikit laa kan?)
07.01.2013
First day hantar dy masuk taska tu, risau jugak..(mama pulak yang nebes ek..)
First day hantar dy masuk taska tu, risau jugak..(mama pulak yang nebes ek..)
Bawak² dy masuk dekat area baby² tu, benda pertama yang dy buat, dy sapa baby sebelah dy..baby tu umur 8 bulan, tapi lagi besar dari anak aku..huhu..(dah genetik kami kan..)
Tapi cara dy sapa tu lain dari yang lain sangat²..
Dy p dekat dengan baby tu, pastu tarik kolar baju baby tu..macam membuli pun ada jugak..Tapi baby yang jadik mangsa tu suka jak pulak aku tengok..
08.01.2013
Hari kedua berjalan seperti biasa jugak la.. Pukul 9.30 pagi, encik papa call mengejut minta jenguk permata dy kat taska.. Encik papa pulak yang risau terlampau sal anak dy..Dah dekat dengan mama, apa maw risau lagi papa sayang..
Mama turun jenguk Efun time lunch..Godek² kat tempat tidur, kosong.. Aik, mana anak aku lari? Bertimbun² soklan dalam kepala.. Last² tanya la sorang "teacher" kat situ..Katanya, Efun dekat dapur dengan "teacher" dy..
Jenguk², anak mama tengah berdiri sambil berpaut kat meja sambil "teacher" nya dy suapkan agar² dalam mulut Efun.. Cekgu nya kata dy mengamuk lepak sorang² sebab baby² yg laen dah tidur..
Amboii anak mama..Special service kah tu? Baby lain stay dalam section dorang je, yang dy ni pulak siap cekgu bawak ronda².. hoho..
09.01.2013
Hari ni hantar Efun g taska lagik.. Tapi hari ni suasananya laen sikit.. Hari ni Efun selesema.. Mungkin sebab berkabung dalam aircond kot.. Masa letak dy dekat section dy tu, dy takmaw dah pegi lepak dengan baby² yang laen.. Nak bertenggek dengan mama jer..
Dalam hati mama berbisik dah, confirm ni tak maw bagi aku keluar ni..
So, si mama pun mulakan plan curi² melarikan diri.. Haha..! but guess what? Mama sudah kantoi..Huhu..
Meraung anak aku nampak maknya dy nak blah dari situ..
Setengah jam jugak la mama bersarang dekat situ menunggu green light dari Efun.. Finally dapat jugak la mama escape.. Sorry sayang mama..Mama kena work² sayang.. Cari duit tuk anak mama jugak kan..
Lunch tadi mama turun lagi nengok si buah haty.. (sebabnya tak tahan sudah, si papa asek call mesej suh lawat anak dy banyak kali)
Sampai ja dalam taska tu, mama tengok si kecik tu ada pulak dekat kaunter tu dengan teacher nya dy.. Pegi la tanya tu "teacher" kan kenapanya.
Katanya anak manja kesayangan mama mengamuk..Mesti sebab selesema tu.. Huhu..Anak mama demam lagi la ni... Kesian Efun..
Hari kedua berjalan seperti biasa jugak la.. Pukul 9.30 pagi, encik papa call mengejut minta jenguk permata dy kat taska.. Encik papa pulak yang risau terlampau sal anak dy..Dah dekat dengan mama, apa maw risau lagi papa sayang..
Mama turun jenguk Efun time lunch..Godek² kat tempat tidur, kosong.. Aik, mana anak aku lari? Bertimbun² soklan dalam kepala.. Last² tanya la sorang "teacher" kat situ..Katanya, Efun dekat dapur dengan "teacher" dy..
Jenguk², anak mama tengah berdiri sambil berpaut kat meja sambil "teacher" nya dy suapkan agar² dalam mulut Efun.. Cekgu nya kata dy mengamuk lepak sorang² sebab baby² yg laen dah tidur..
Amboii anak mama..Special service kah tu? Baby lain stay dalam section dorang je, yang dy ni pulak siap cekgu bawak ronda².. hoho..
09.01.2013
Hari ni hantar Efun g taska lagik.. Tapi hari ni suasananya laen sikit.. Hari ni Efun selesema.. Mungkin sebab berkabung dalam aircond kot.. Masa letak dy dekat section dy tu, dy takmaw dah pegi lepak dengan baby² yang laen.. Nak bertenggek dengan mama jer..
Dalam hati mama berbisik dah, confirm ni tak maw bagi aku keluar ni..
So, si mama pun mulakan plan curi² melarikan diri.. Haha..! but guess what? Mama sudah kantoi..Huhu..
Meraung anak aku nampak maknya dy nak blah dari situ..
Setengah jam jugak la mama bersarang dekat situ menunggu green light dari Efun.. Finally dapat jugak la mama escape.. Sorry sayang mama..Mama kena work² sayang.. Cari duit tuk anak mama jugak kan..
Lunch tadi mama turun lagi nengok si buah haty.. (sebabnya tak tahan sudah, si papa asek call mesej suh lawat anak dy banyak kali)
Sampai ja dalam taska tu, mama tengok si kecik tu ada pulak dekat kaunter tu dengan teacher nya dy.. Pegi la tanya tu "teacher" kan kenapanya.
Katanya anak manja kesayangan mama mengamuk..Mesti sebab selesema tu.. Huhu..Anak mama demam lagi la ni... Kesian Efun..
P/S : Mahal gila la jugak yuran taska anak aku ni.. Hadtoii.. kering kontang mama jadiknya..
5 comments:
You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be actually
something which I think I would never understand.
It seems too complex and extremely broad for me.
I'm looking forward for your next post, I'll try to get the hang of it!
Feel free to visit my page :: buy a car with bad credit
Also see my website: buying a car with bad credit,buy a car with bad credit,how to buy a car with bad credit,buying a car,buy a car,how to buy a car
I used to have a nagging knee difficulty when I ran.
And, you ought to request the seller Nike Air Max to be certain whatever grabs your focus.
LeBron operates in predominant black, gray and white colours,
or a purple or pure whilte. You can also shell out far
more awareness to the lower price on the web information.
http://airmax90s2013.co.uk/
My site: cheap nike air max 90
You can also pay extra focus to the lower price on line news.
Sporting Max 360s, you may working experience that you choose to are operating on air.
The gentle materials, of training course, can make it lighter.
But there are a couple other issues that may well help at the exact same time.
http://www.cheapairmaxcheap.co.uk/
WOW just what I was searching for. Came here by searching for gucci
handbags online
Here is my website :: cheap gucci handbags
My site :: gucci bags
I am really loving the theme/design of your weblog. Do you ever
run into any internet browser compatibility problems?
A few of my blog audience have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Safari.
Do you have any recommendations to help fix this problem?
my webpage; cheap mac cosmetics
Post a Comment