

Selongkar kamera si kawan, terjumpa gambar² lama..
ke kiri..
ke kanan..
tak cukup..ke kiri balik..
masa efun mula² belajar nak meniarap.. Addicted sungguh anak mama masa ni..Selagi boleh mengiring, celah mana pun dy pusing..Asalkan dapat mengiring..
Tapi Efun yang sekarang ni pulak..
JOm lepak..!
Main cak²..
Pegi sana...
Pegi sini...
Berjalan selagi boleh.. Sampai mama n papa penat mengejar.. Tapi bila da penat taw pulak duk santai² tepi tasik tu..
Yum²..nyaman jerr tea break kat tasik nih.. ^_^
Sekejap ja masa terasa berlalu..tup², Efun maw dapat adik lagi.. Cant wait to see perangai si adik pulak macam mana..
No comments:
Post a Comment