Thursday, July 4, 2013

♥eFunDolu-DuLuJuGAseKarAnG♥

Selongkar kamera si kawan, terjumpa gambar² lama.. 

ke kiri..

ke kanan..

tak cukup..ke kiri balik..


masa efun mula² belajar nak meniarap.. Addicted sungguh anak mama masa ni..Selagi boleh mengiring, celah mana pun dy pusing..Asalkan dapat mengiring..

Tapi Efun yang sekarang ni pulak..


JOm lepak..!

Main cak²..


Pegi sana...


Pegi sini...

Berjalan selagi boleh.. Sampai mama n papa penat mengejar.. Tapi bila da penat taw pulak duk santai² tepi tasik tu..



Yum²..nyaman jerr tea break kat tasik nih.. ^_^


Sekejap ja masa terasa berlalu..tup², Efun maw dapat adik lagi.. Cant wait to see perangai si adik pulak macam mana..

No comments: